teisipäev, 22. veebruar 2011

Minu lapsepõlve igatsus täituski

Kui ma olin kuni kümne aasta vanune, siis ma igatsesin, et keegi avastaks või leiutaks sellise ravimi, mida sisse võttes inimene ei sureks, vaid elaks igavesti. Ma ei tea, kust selline igatsus minu sisse tuli, kuid see oli olemas. Ma ei teadnud, et võimalus igavesti elada on täiesti olemas. Me elasime koos vanaemaga, kes oli usklik, kuid arvatavasti oli tal keelatud lapselastele oma usust rääkida. Kuid ma usun, et ta palvetas meie eest. Mina leidsin enda jaoks Jumala 23 aastaselt, kui mind juhiti kokku uskliku tütarlapsega, kellest sai minu abikaasa. Siis ma sain teada, et Jumal on loonud inimesed igavesti elama, kuid siiski oli esimestel inimestel võimalus valida, kas igavene elu või surm. Oma valikut pidid nad näitama kas kuulekusega Jumalale või siis Tema keelust üle astumisega. Kuna esimesed inimesed andsid järele patu algatajale ja astusid üle Jumala keelust, siis sellega nad valisid surma. Jumal mõistis, et inimesed tegid seda petmise tulemusena ja kuna nad kahetsesid oma tegu, siis Ta andis inimestele veel ühe võimaluse valida igavese elu ja surma vahel. Ta andis neile tõotuse Päästja tulekust ja nad uskusid Temasse.
Gal.4,4-5
"Aga kui aeg sai täis, läkitas Jumal oma Poja, kes sündis naisest, sündis Seaduse alla, lahti ostma seadusealuseid, et me saaksime pojaseisuse."
Joh.3,16
"Sest nõnda on Jumal maailma armastanud, et Ta oma ainusündinud Poja on andnud, et ükski, kes Temasse usub, ei hukkuks, vaid et tal oleks igavene elu."
See ongi see imeravim, mis kindlustab igavese elu igale inimesele, kes usub Jumala Pojasse Jeesusesse Kristusesse.
Nii ma võingi öelda, et minu lapsepõlve igatsus on täitunud. Kuigi me elame veel patuse maa peal, kus võime iga päev kuulda ja näha surma tegutsemist, on väga paljud inimesed leidnud endale igavese elu lootuse Jeesuse Kristuse läbi. Me teame, et Jeesus tuleb peagi oma rahvale järele, et viia meid koju. Me ei tea, kus see uus kodu täpselt asub, kuid me teame, et Jeesus ise valmistas meile selle kodu.
Joh.14,1-3
"Teie süda ärgu ehmugu! Uskuge Jumalasse ja uskuge minusse! Minu Isa majas on palju eluasemeid. Kui see nõnda ei oleks, kas ma siis oleksin teile öelnud, et ma lähen teile aset valmistama. Ja kui ma olen läinud ja teile aseme valmistanud, tulen ma jälle tagasi ja võtan teid kaasa enese juurde, et teiegi oleksite seal, kus olen mina."
Taeva ja maa Loojal Jumalal on oma loodu vastu nii suur armastus, et ta viib meid sinna, kus Ta ise on. Selles blogis ma tahan ka edaspidi kirjutada meie Looja armastusest, mida Ta väljendab meie suhtes iga päev meie elus.
Kui sul on sellel teemal küsimusi, siis kirjuta mulle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar